Still awake..

Helt otroligt..
Har däckat före tolv hela veckan typ..
Ja det är ovanligt för att vara mig :P
Börjar äntligen komma in i lite normala rutiner igen tror jag ^^

Har gått igenom lite gamla barnkläder nu på kvällen..
Varför sparar man så mycket skit för?
Rensade ut en hel kartong..
Den största kartongen är iofs kvar men det är bara sånt jag vill spara..
Typ de första läderna och såna man har minnen från..
Fatta hur mycket pengar man lägger på barnkläder !?
När jag fortfarande bodde hemma och gick i skolan så hade jag ju riktigt bra med pengar och fy fan så mycket kläder jag köpte till monstret då..
Inte så dyra kläder, men typ hm och lindex..
Hur mycket har man inte redan kastat för att det varit förstört?
Och så har man gett bort och lånat ut en massa också..
Har iofs ärvt en hel del från mina syskonbarn också ^^
Skor finns det också i mängder men dom vill jag nog spara..
Så sööööta juu!

Nej nu babblar jag bara på igen..
Ska fortsätta kolla på filmen på 3:an istället :)

Hörs imorgon eller så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0