Ojdå.. :P

Det har varit lite knas med sovandet på sista tiden som ni vet..

Jag kan ju dra historien lite snabbt..(inte)
Har inte soviten hel natt på hela veckan som varit nu..
Varför vet jag inte.
Men iallafall så tänkte jag ta igen det igår när monstret var hos mamma..

Så igår så åkte vi med mamma och hälsade på min morfar (som har fått en släng alzheimers och därför bor på ett kortidsboende) och sen åkte vi och handlade..

Hon släppte av mig hemma sen och tog med sig monstret hem på en gång.
Jag gick till das bolag och  inhandlade lite ifallatt jag skulle göra nånting på kvällen (tänkte sova när jag kom hem därifrån).
Passade på att fixa med cigg och påfyllning till mobilen på en gång också ^^
Men så blev det inte utan jag gick upp till Das Bajse och bekantade mig lite med valparna istället..
Sen hem och åt för att gå med henne till centrum (ja jag var dit en gång till)
Men sen gick jag hem iallafall ;P

Var hemma ett tag och funderade på om jags kulle orka göra något..
Flera stycken som tyckte att jag kunde följa med ut (detta händer typ.. ehm.. aldrig!) men jag var för trött och hade ont i huvudet så jag sket i det..
Låg istället hemm på soffan och försökte slå Bajsarnas rekord i Blitz..
Men det var så tråkigt att göra det och jag kunde inte somna så jag tog med mig datorn och gick upp till Das Bajse och satt där och spelade mot henne där istället ^^
(vilken fredagskväll va ;P)

Gick hem vid 2-3 tiden men kunde fortfarande inte sova...! (damp)
Så det hela slutade med att jag somnade vid 7 i morse..

Ställde alarmet på mobilen klockan 12 så jag skulle vakna..
Tänkte ju åka in till stan och shoppa lite kläder..

Vaknade för en timme sen ^^
Hade fått sms från syster liten som undrade om jag var vaken och ett från Bajsen som undrade om jag levde ^^
Messade tillbaka till syster liten som ringde upp och gav mig världens utskällning!
Hela familjen hade trott att jag hade dött eller nåt och var i princip på väg att åka hit och kolla..
Tur för mig att dom inte hann göra det..
Förstå vad med stryk jag hade fått om dom kommit in och jag bara låg och sov ^^
Hade ju inte hört hemtelefonen för den låg i hallen och min mobil är ju efterbliven så den dognär jag snoozade alarmet..

Så nu har jag iallafall ångest för att jag har sovit bort heeela dagen..
Hade massor att fixa med innan kvällen..
Ska iallafall spendera kvällen med Bajsen..
Vad vi hittar på lär ju visa sig ^^

Detta blir typ min sista lediga helg på evigheter så jag vill verkligen uttnyttja den ordentligt..

För närsomhelst får jag hem Bacon och hennes valpar och storebror, hans tant (haha hon är yngre än mig)och tvillingarna flyttar hem till mamma efter helgen så då lär hon nog inte orka ta monstret speciellt mycket..
Bacon och valparna flyttar hem till mig för att jag har tid och plats för dom ifallatt det är någon som undrar..

Nej nu ska jag sluta skriva, avnjuta en energidryck och börja göra mig klar för kvällens eskapader!

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0