Öh öh öh!

Vad sker gott folk?

Jag är som vanligt fortfarande vaken.. :P
Vid det här laget skulle jag bli förvånad om någon blev förvånad ^^
Inte så mycket bra på tv men kan ändå inte sova..

Imorgon då?
Vad händer då?
Jag är så jävla rastlös på dagarna!
Nu är jag nog tillräckligt kry för att åka på nuevo imorgon iallafall :)
Ska bli otroligt skönt att göra nånting annat ^^
Upp till Bajsarna och mysa lite med min Buddah också..
Om dom är friska vill säga..
Buddah har inget val, han är för liten för att bråka emot :P

Fan jag längtar tills tvillingarna får åka hem så man får se dom..
(en skvätt avundsjuk på syster liten som såg dom idag!!)
Nej nu ska jag fortsätta med att göra ingenting så hörs vi väl av imorgon istället ;D

Hejpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0