Ny vecka..

nya kamper :)

Undrar hur allt vore om man jämt fick som man ville, om allt jämt var bra, om man alltid hade pengar..
Det är sånt man längtar efter nu..
Men jag tror inte att livet skulle bli bättre för det..

Jag tänker inte säga att hela mitt liv har varit piss, för det har det inte..
Jag har en underbar familj som ställer upp så gott dom kan i ALLA lägen..
Det är allt för många som inte har det..
Som inte har en familj som våran..
Klart att jag också blivit besviken på min flera gånger..
Men det är mest mitt eget fel..
Det är jag som inte sagt någonting..
Jag är välsignad med en underbar son också..
En son som går mig på nerverna, som skriker och gapar..
Men det spelar ingen roll..
Han är mitt allt..
Han är mitt monster, min ängel, min prins..

Nej nu ska jag dra vidare..
Ska åka med mamma till morfars lägenhet och börja packa hans saker så dom kan säga upp den någon gång..
Undrar bara vart vi ska göra av allt tills han får ett permanent boende..?
Men men.. Det löser sig :)

Smell u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0