Längtar..

efter tvillingarna nuuuu!!

Kan inte fatta att storebror ska bli pappa..!
Men det är helt jävla underbart <3
Om ni läser det här så hoppas jag att ni blir så bra föräldrar som jag vet att ni vill vara, jag önskar er all lycka i världen! <3 <3 <3

Synd bara att dom är så jävla envisa och vägrar berätta när det är dags ;P

Aja jag ska sluta tjata, ni kommer ju inte berätta förren det är dags iallafall :P

Sitter just nu på nuevo och gör bara ingenting..
Vi ska väl traska härifrån om en stund tror jag..
Skönt att komma ut och inte bara sitta här i dom här tråkiga lokalerna och ruttna..

Försov mig i morse igen..
Ovanligt va..?
ICKE!

Fattar inte varför jag stänger av alarmet på morgonen..
Jag vet inte ens om att jag gör det..
It sucks.. BIG TIMES!

I morse vaknade monstret av det innan jag stängde av det som tur var så när han hade piggnat till så gick han upp och då vaknade jag, kollade på klockan och fick panik!!
EN TIMME OCH TJUGO MINUTER FÖR SENT!!
Det var ju bara att slänga på sig kläderna och sticka!
Monstret fick äta frukost på bussen idag.. =/
Det är ju tur att han tycker att det är roligt för det gör inte jag..
Frukost ska man äta hemma i lugn och ro..
Han brukar få göra det medans jag letar fram kläder och klär på mig själv..

Meeeeen låt mig sova råååå!!
Fan så trött jag är!
Hoppas jag kan lyckas hålla mig från att somna på eftermiddagen idag så kanske jag somnar ikväll..
Fast det värsta vore ju om jag höll mig vaken och ändå inte somnade..
Då kommer jag verkligen vara som en zombie hela dagen..
Fanfanfan!

Nej nu ska jag fortsätta glo runt på internätet och se om jag hittar nåt spännande!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0