Lalalalaaaaa!!

Guuuuda så mycket jag måste komma ihåg att göra imorgon bitti...!
Eftersom monstret är sjuk så blir det till att bara vara hemma imorgon igen så jag måste komma upp OCH komma ihåg att ringa dagis och nuevo och säga att vi blir hemma....
Suck, pust, stön och stånk!
Jag kommer knappt ihåg mig själv på mornarna längre ju..
Lär ju gå till doktorn och få lite kom-ihåg-piller^^

Jaha vad ska man hitta på nu då?
Pigg som fan som vanligt fast det är mitt i natten..
Mina cigg är nästan slut så jag lär ju ändå försöka sova..
Hatar att behöva gå och handla när jag är nyvaken :P

Nej nu ska jag lyssna på en underbart bra låt en gång till och sen ska jag ge sovandet ett försök till ^^

Ses eller hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0