Jahaja..

Sitter och väntar på att min älskade mor ska komma :)
Hon har varit och köpt en temp till mig :P
Eller hon var på apoteket när jag ringde och då frågade jag om hon inte kunde köpa en åt mig på en gång..
Tycker att monstret känns lite varm och min har ju självklart slutat att fungera =/

Men han är pigg i övrigt så det är ingen fara, skulle han bli dålig så har jag ju nästan ett hel apotek hemma ändå^^
Jag har alltid tyckt att mamma har haft så onödigt mycket olika mediciner hemma..
Nu förstår jag varför^^
Olika hostmediciner för oka typer av hosta.. olika värktabletter beroende på vad som är fel :P

Nej nu ska jag gå och kolla till maten i ugnen :)

Syns eller hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0