Iiiiiiiiih!!

Åh jag kan inte sooovaaaa!!
Ganska svårt när man vet att det kommer hända något spännande inom några timmar!
Shit.. det är helt sjukt..
Kan inte fatta att det är dags..
:D <3

Har inte lyckats sova en enda blund hittills..
Känner mig inte så febrig längre men nacken bråkar :S
Och sen så är det ju det andra ;P

Tack och lov så har jag haft lite ny men åh så bra musik att lyssna på ;P
Din röst är underbar!!
Hoppas på att få lite fler låtar snart :P

Ja men vad ska man göra?
Sova börjar ju kännas lite lönlöst eftersom monstret lär vakna snart..
Eller ganska snart iallafall..
Jag skulle nog ändå inte kunna somna ^^

Undrar när affären öppnar?
Lär ju behöva lite koffein om jag ska orka med mig själv och ett stycke monster..
Orkar inte skriva mer i vilket fall som helst just nu..

Herråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0