Fyy faaan!!

Börjar äntligen bli människa igen..

När vi kom hem till mamma igår så messade Jeanette och undrade om jag inte hade lust att komma förbi och dricka lite vin så mamma erbjöds sig att ta monstret :)
Och vin blev det..
Sen kom Blom..
Då blev det helrör på Kalas också..
Inte vad jag hade räknat med!! :P

Så bra mår man väl inte riktigt...
Men men, trevligt var det :)
Alltid roligt att träffa folk man inte umgås så mycket med :)

Var iväg med päronen och syster stor och käkade pizza i gamlis för ett tag sen..
Så nu ska vi bara ta det lugnt..
Eller jag ska.. monstret ska sova..

Kanske skriver mer sen om jag håller mig vaken ^^

Herråå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0