Fyy faaaaaaan....

så trött jag är!!

Somnade självklart inte förren runt fyra i natt/morse..
Och så upp och iväg till dagis..

Försov oss såklart..
Satte dubbla alarm men det jag satte på på hemluren hjälpte ju inte eftersom den hade dött..
Upp, bråttom bråttom, klädde på mig och plockade fram kläder till monstret medans han åt frukost..
Ut till bussen för att se den åka iväg.. -.-
Ner till centrum och köpte bussbiljett och en dricka, stressa stressa, ut till bussen och upptäcker att den tydligen inte går var tionde minut vid det klockslaget utan var femtonde så då fick vi sitta i kylan och vänta istället..

Hoppar av vid dagis och lämnar monstret, går till affären för att köpa ciggisar och energidryck (annars hade jag somnat) men glömmer att ta sakerna när jag går och får gå tillbaka och hämta det till kassörskornas stora nöje...

Ut till nästa buss som kommer precis och jag tänkte fan inte missa den också varpå jag höll på att bli överkörd av den istället...

Ner på stan, boka buss till fredag (hejdå pengarna) för att sedan ta en promenad till ekebyskolan och syster liten..
Hade nästan två timmar på mig innan hon slutade så jag gick i lugn och ro..
Genom gamla kyrkogården och filosoferade för mig själv med mp3:n på högsta volym (som vanligt)
Kom dock lite sorgliga låtar som fick mig att tänka på en massa tråkiga saker..
Men det skakade jag av mig och traskade vidare..

Satte mig på en bänk och böt sneakerserna mot stövlar för att fördriva tiden ännu lite mer..
(tänkte ju inte gå i dom hela vägen från stan :P )

När jag kom fram så var hon redan klar att åka så vi fick skjuts ner på stan av en Hanna :P
(ganska drygt när syster litens kompisar får körkort hit och dit när jag är betydligt äldre..)

Vi gick och åt lunch på chagall när vi kom ner på stan och sen vandrade vi mest runt tills det var dags för mig att åka och hämta monstret på dagis igen :)

Missade såklart bussen när jag skulle åka...
Men kom till dagis i tid iallafall och fick med mig ett stycke trött monster och ett armband som han hade gjort till mig :D <3<3<3

Han somnade på bussen hem så jag kan ju glömma någon lugn och ro förren han somnar ikväll ^^

Nej nu ska jag sitta och bara ta det lugnt innan det är dags att börja med maten..

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0