Fri som en..

Ja vaddå?

Jag tycker inte om fåglar så det tänker jag inte säga..
Eller jag tycker dom är fina men dom är sjukt hemska!!
Heeeelt galna!
Kommer ihåg när jag var på palmzoo och deras jävla papegoja satte sig på mitt huvud när jag kollade på kaniner eller marsvin eller vad fan det nu var..
Jag höll ju på att skita ner mig totalt!
Den vägrade ju flytta på sig också och den jävla föreståndaren bara stod och sa att den inte var farlig!
Jag skiter väl i om den är farlig eller inte, är jag rädd så är jag!
Personen jag var med tog fågeln på sin arm och när jag samlat tillräckligt med mod lät jag den komma upp på min arm men när den blev alldeles för närgången bad jag personen ta den igen men då högg den efter henne!
Jag säger ju att fåglar är läskiga!
Jag hade dessutom monstret med mig i barnvagnen (det här var ett tag sen) och fick för mig att den skulle äta upp honom!
Det enda fågeln var rädd för var en fjärilshov så där fick jag gå med en fjärilshov ovanför huvudet medans fågeln följde efter mig som en hök enda till utgången..
Jävla cp-fågel!!

Nej nu ska ni få skratta klart åt mitt patetiska fågelinlägg så ska jag fortsätta kolla på Harold and Kumar!

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0