Bland katter och energidrycker..

Inte helt otippat så är jag galet trött idag med ^^

Jag var ledig idag men har ändå inte haft tid att bara ta det lugnt..
Först till dagis med monstret, sen till veterinären och vaccinera kattskrällena och sen ut och lämna dom :)
Men jag tror iallafall att dom får det bra där, hon verkade veta vad hon håller på med :)
Sen in till stan igen, mamma skulle jobba, så jag tog en välbehövlig promenad från luthagen bort till dagis..
Mamma fick dock inte komma in till damen hon skulle till (en skvätt speciell dam) så hon kom bort till dagis hon med och skjutsade hem oss :D
Skönt att slippa den där förbannade bussen..
Jag måste ta körkort någon jävla gång!

Hmm.. gå och kolla om fiskfan har tinat så man kan panera den snart kanske?

Hade tänkt smita upp till Bajsarna sen men eftersom Stor-Bajsarn själv vaknade med 40 graders feber idag så är det nog ingen vidare bra idé..
Var iofs där igår så vi är nog redan smittade..
Fast jag tror inte att hon är så sugen på främmande ändå, lär ju vara sjukt trött =/

Nej nu ska jag ta en till energidryck och försöka piggna till lite och göra lite nytta :)

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0