Asså va fan!

Jag borde, med tanke på natten icke existerande sömn, vara däckad nu..
Men icke!
Va fan är det för fel på mig?
Förutom den vanliga stördheten då..
Knappt en timme i natt och så en timme på eftermiddagen..
Jag borde ju sova som en stock!
jävlaskithelvetesjävlapissfan!!
Ja det var det bästa jag kom på i stunden som inte var alltför grovt!

Tur att det är scrubs på tv iallafall..
Vad vore kvällarna utan det?
Ännu mera bajs än vad dom redan är faktiskt..

Vette fan vad jag ska skriva mer..
Känner för att skriva men har inget att skriva om.
Eller jo en jävla massa egentligen men det vill jag faktiskt inte lägga ut här..
Jajadinjävlatråkfittaskrivnågotintressantnågonjävlagång!
Ja jag vet vad vissa av er tycker..

Men jag skriver det JAG känner för..
Kom gärna med förslag, men jag garanterar inte att jag gör det.

Nej dags för våldgästningen av soffan att fortsätta . . .

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0