Ojsan hoppsan!

Nu var det bra länge sen jag uppdaterade..
Hela 9 dagar ^^

Så det känns som att det är dags nu..
Men min dator är ju trasig och min reservburk är halvt handikappad och vägrar att jobba med mig för det mesta så lusten att skriva har liksom försvunnit =/

Men vad har hänt sen sist..?
Ja.. inte så mycket alls faktiskt..
Var barnledig i helgen så jag var ut i fredags med syster liten & co..
Träffade en gammal klasskompis där som jag följde med på "efterfest"..
Kom hem i lördags förmiddag och blev glad att det var så rent och fint ^^
Var över till Jeanette och Blomfelt i lördags kväll och mös lite med dom och började gråta när jag kom hem för att Bacon hade rivit sönder typ heeeeela lägenheten..
Och så har hon hålllt på i flera dagar efter det så fort jag har varit borta en stund..
Nu är det äntligen över med det så jag slipper sitta och böla som ett barn varje kväll ^^

Annars är det ju fullt upp med valparna som numera bara får vara i hagen (terrorister) och komma ut en stund när jag gör rent där inne..

Var iväg med mamma och flyttade nästan alla morfars saker idag, ska tillbaka imorgon och göra klart..
Nu ska vi nog gå ut och åka lite pulka snart med Bajsarna och sen hem och fortsätta med det jag gör ;P

Nej nu bajsar datorn på mig så då tänker jag bajsa tillbaka på den..
Skriver mer sen om jag orkar bråka med den ^^

Hejpa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0