Och där gick det ner igen..

Mamma ringde från sjukhuset för en stund sen och berättade att morfar fått lunginflammation..
Igen..
Vi får hoppas på att antibiotikan han redan får hjälper mot det men det ser inte ljust ut..
En sak förstår jag inte..
Jag sa till att han hade haft två lunginflammationer för inte så länge sen så borde dom inte ha kollat upp det då??
Dom gjorde en lungröntgen innan men där syntes det ingenting..
Men hans andning har u varit jättejobbig i flera dagar och att man inte kollar så att personen i fråga är frisk innnan man gör en större operation??
Säger ju att den där förbannade läkaren är inkompetent..
Är DU av en annan åsikt så får du gärna säga det..
Jag bryr mig inte..

Bryr mig inte om så mycket alls just nu..
Vill bara att det här ska vara över..
Vill kunna njuta av att leka med monstret istället för att vara arg och irriterad, ledsen och sårad hela jävla tiden..

Morfar..
Jag ber för dig, hoppas du blir bättre snart <3

Mamma..
Hoppas att du är tillräckligt stark för det här, vi finns här för dig oavsett vad som händer <3

Alla andra..
Om ni har det bra så är det bra, om inte så blir det nog bättre ska ni se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0