Mjaa...

klockan är nu 02:29 och jag är fortfarande vaken..

Kan inte sova så jag pysslar lite istället..
Höll på att somna på soffan för en stund sen men piggnade till när monstret kom och var ledsen för att han inte kunde se..
Han har ögoninflammation och har ju haft det i några dagar nu så han vaknar på nätterna och måste få ögonen urtorkade..
Min stackars lilla älskling =/
Den här gången var det dock inte på grund av ögonen han vaknade..
Han kom upp och ville att jag skulle torka och när jag skulle lägga honom igen sa han att det var blött i sängen..
Han hade alltså kissat på sig..
Det har bara hänt en enda gång tidigare så jag hade inte en tanke på att det skulle kunna hända..
Inte så konstigt kanske med tanke på att han däckade på soffan idag utan att gå på toa först..
Min lilla prins var en trött liten prins <3

Nej ska jag göra klart mitt pyssel och gå och lägga mig kanske?

Ja det låter som en bra idé..

Kanske hörs imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0