I hate these days..

Fan..

Vem orkar vara stark när det händer massa skit..?
Vem orkar när ingenting går som det ska..?

Fan..

Varför hatar jag allt och alla när det blir så här?
Jag såg dig idag igen..
Med henne..
Du lovade att det inte var nånting..
Att ni bara var vänner..
Du svor på det..
Men vem är det du lever med..?
Vem är det du säger att du älskar nu..?
Jag vet att du inte var bra för mig..
Jag tycker inte om dig längre..
Alla känslor tog slut helt när jag fick veta att det värsta du kunde göra mot mig hade du gjort..
Men jag hatar dig!
Jag hatar dig för det du gjorde mot mig..
Jag hatar att jag ens reagerar när jag ser dig..
Jag hatar att du får mig att flippa ur och göa saker som är helt olikt mig..
Jag hatar att du är med just henne..
Jag hatar att jag bryr mig..
Men mest av allt hatar jag dig för att du förstörde mig..
Den jag hatar mest är nog mig själv egentligen..
För att jag lät det uppenbara fortsätta..
För att jag lät dig göra så mot mig..
Jag tycker om någon annan nu..
Men jag kan inte säga det högt på grund av dig..
Av rädsla för att han ska vara en lika stor idiot som dig..

Varför ska man alltid börja tänka på sån skit när det är så mycket skit runtomkring..?
Jag har så jävla mycket annat att tänka på men ändå är det dom största sveken som tar mest plats i tankarna..


Kommentarer
Postat av: Smulan

Han är inte värd dej, du är värd nått bätte vännen de vet du. Gör man så som han å Hon då är man inte värd en vänskap som din. Förstår din ilska och besvikelse men försök att inte bry dej om dom. Dom är inte vatten värda nån av dom. Kram kram

2009-12-29 @ 09:25:29
URL: http://www.metrobloggen.se/pratsmulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0