Fan..

vad jag skriver lite nu för tiden..

Kanske för att jag har mycket mer att göra eller så kanske jag bara inte orkar skriva mer..?

Valparna har ju flyttat in nu..
Och det är Bajs Bajs Bajs(!) att plocka upp heeeeela tiden :P
Vill inte ha dom i valphagen hela tiden heller för vissa av dom bara sier och gråter..
Det låter.. Massor!!
Så då är det skönare när dom får springa omkring..
När man vaknar på morgonen så är det alldeles tyst men så fort ett ord är sagt och dom hör att man är vaken så börjas det..
Jag vet inte vad vi har lyckats med men det har blivit världens socialase bebisar ;D
Stackars Ayscha är så trött på dom nu..
Hennes tuttar börjar äntligen läka nu..
Ni skulle ha sett hur dom såg ut..
Stackars henne.. heeeel sönderrivna och röda..
Däremot så håller hon på att få mjölkstockning hela tiden nu när hon har slutat dia så man måste massera och "mjölka" henne..
Två av valparna var ute för första gången i går kväll..
Synd att det är så kallt annars skulle man kunna a ut dom oftare och längre stunder..

Nej nu ska jag fixa frukost åt dom..
Måse bara väcka Buddah som har somnat på min fot först ^^



(Jag, Ayscha och Buddah myser i soffan )

Mer bilder på valparna kommer när jag får min kamera att fungera ^^

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0