Dumt att samarbeta!!

Jävla idioter det finns..!

Morfar har piggnat till lite nu och har varit vid medvetande en stund under förmiddagen..
Nu vill en läkare operera hans höft och säger att han max lever en vecka utan att göra det medans andra läkare inte tror att han kommer att överleva en operation i nuläget då hans andning är så dålig..
Och ändå så är han inbokad på operation ikväll!!
Vad fan ska man göra??
Det var läkarnas misstag som gjorde att min mormor dog så jag har ingen som helst tillit till dom längre..
Om morfar dör för en läkares förbannade åsikter så vet jag inte vad jag gör!!
Har lust att bara spränga hela jävla skiten som det är nu..
Det finns ju trots alt vissa läkare där som vet vad dom håller på med men den där jävla idioten kan dra åt helvete..
Jobba i fängelse för pedofiler istället din jävla idiot!!

Fanfanfanfanfan!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0