Dags..

att uppdatera lite kanske? ^^

Ja vad har jag gjort dom senaste dagarna..?
Inte så mycket alls skulle jag vilja påstå..
Fick hem Bacon och valparna i söndags kväll/natt (beroende på hur man räknar^^)
Så har jag väl mest hållt på med dom..
En jävla massa bajs kommer det ur dom iallafall så jag lär ju inte bli sysslolös dom kommande veckorna ^^
Syster liten och "Apan" ^^ kom förbi en sväng igår och kollade på dom också :)
Helt underbart söta är dom iallafall..(tur det så mycket som dom bajsar)

Sömnen har fortsatt att bajsa snett på mig så jag tänker inte påstå att jag är världens piggaste just nu..

I övrigt så har jag.. eh ja.. brottats med monstret?

Ska förhoppningsvis upp till sjukan och hälsa på storebror och hans tant och da twins efter nuevo :D

Nej nu ska jag fortsätta att göra ingenting..

Hörs eller syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0